jueves, 6 de abril de 2017

El meu primer dia a l'institut

Per primer cop em trobo cara a cara amb l’institut Ernest Lluch. És immens, i em fa sentir petita davant seu, però hauré de familiaritzar-me amb ell perquè serà casa meva durant els propers quatre anys. Havia escoltat parlar dels professors, de la gent i de totes les coses que tenia i no acabava d’estar malament, però fins ara no el sentia a prop.

Estic nerviosa, però armant-me de valor, decideixo creuar el carrer. Hi ha molts nois esperant a la porta, però no conec a ningú. Vaig pensant en l’any que m’espera mentre camino cap a la sala d’actes amb timidesa.

Quan em van nombrar, el nerviosisme va recórrer tot el meu cos. Les cames em tremolaven, però a poc a poc m’afanyo a pujar fins a la classe que m’havien assignat;  1r A.



Em va tocar un noi de company de taula. Durant el dia notava una mirada atenta a sobre de mi, sabia que era ell. En comptes de posar-me nerviosa com sempre em sentia còmoda i segura. Va ser aquesta nova sensació la que em va motivar de tornar el dia següent.

Damià Garcia, PDCS


No hay comentarios:

Publicar un comentario